Bestelproces
Ons bestelproces kent drie eenvoudige stappen:
Zodra u klaar bent om de artikelen uit uw winkelwagen te bestellen doorloopt u drie stappen:
- Stap 1: Het invullen van uw naam en adresgegevens
- Stap 2: Betalingswijze selecteren
- Stap 3: Bestelling controleren en vervolgens definitief bevestigen
Na ontvangst van de bestelling ontvangt u in uw emailbox een kopie van de bestelling.
Zodra wij uw bestelling aan u verzenden, ontvangt u wederom een bevestiging in uw emailbox. Tevens ontvangt u een track en trace code als het pakketpost betreft, zodat u uw bestelling eenvoudig online kunt volgen.
Je kunt op verschillende manieren betalen bij bestel.nl.
1. Overboeking via iDEAL. Wij rekenen hiervoor geen extra kosten.
iDEAL is een betaalmethode op internet waarmee u veilig, gemakkelijk en betrouwbaar internetaankopen doet. iDEAL is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat u afrekent in uw vertrouwde internet betaalomgeving. Bij de betaling gebruikt u uw e-reader of Random Reader, het aankoopbedrag wordt dan direct van uw betaalrekening afgeschreven en is direct bij ons zichtbaar.
2. Via een overboeking betalen is veilig en makkelijk. Wij rekenen hiervoor geen extra kosten.
Maak het totaal bedrag van je bestelling over op de volgende rekening:
Rabobank rekening nr: NL22RABO0309298709 te Zeist
t.n.v. Circle Line BV en onder vermelding van je ordernummer.
Voor klanten buiten Nederland:
BIC: RABONL2U
Zodra je betaling door ons ontvangen is wordt je bestelling verzonden..
3. Je betaalt met creditcard. Wij rekenen hiervoor geen extra kosten.
4. Je betaald via Paypal. Wij rekenen hiervoor geen extra kosten.
PayPal is een van de bekendste manieren om online te betalen.Wanneer je via PayPal betaalt, wordt het totale bedrag voldaan via je creditcard, zonder dat het creditcardnummer bekend wordt gemaakt bij bestel.nl. PayPal zorgt ervoor dat je betaling wordt afgeschreven van je creditcard en wordt overgemaakt naar de rekening van bestel.nl.
5. Je betaalt achteraf via AfterPay.
AfterPay voert voor Bestel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Afterpay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Bestel.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €150 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay dan kunt u betalen tot een bedrag van €250.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Producten die op aanvraag van de klant bedrukt of bestickerd zijn, of op speciale offerte voor de klant (B2B) geleverd zijn, vallen niet onder het herroepingsrecht.
Defecte producten worden RMA-procedure opgenomen, dit betekent dat ze eerst door bestel.nl worden getest. Vervolgens, indien er een defect wordt geconstateerd, teruggestuurd naar onze leverancier. Lever bij het defecte product altijd een duidelijke, uitgebreide en vooral eenduidige klachtomschrijving in. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Neem hiervoor contact op per email: klantenservice@circleline.nl
Retouradres: